dinsdag 15 februari 2011

Max


Op 2 februari komen Jasper en zijn familie er achter dat Max hun hond botkanker heeft.
Het was niet prettig voor Max.
Hij had super veel pijn.
De bobbel aan zijn rechter voor poot daar zat de botkanker,hij had ook hart problemen bij.
Hij moest ook veel pillen slikken.
Zoals pijnstillers pillen voor zijn hard.
Hij hinkelde op drie potten zijn rechter voor poot hield hij niet op de grond.
Op valentijnsdag werdt Max ingeslapen.
Niet leuk de dag daarna deden we allemaal spelletjes voor afleiding.
Om 6 uur waren we bij het crematoriemium afscheid te nemen.
Iedereen moest veel huilen.
Om je eigen hond dood te zien is niet leuk.
4 maanden geleden was mijn andere hond Spike overleden dus heb ik 2 honden verloren in een halfjaar nog niet eens.
Toen we thuis waren gingen we tv kijken.
Toen ik in me bed lag moest ik nog heel erg veel huilen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten