woensdag 2 maart 2011

Kidsweek junior




Wij met onze hele klas staan in de kidsweek.
Het is heel grappig om jezelf te zien in een krant.
Er is niks bijzonders gebeurdmaar het is voor valentijnsdag.
Het was een oud leerling van meester @.
Ze gingen vragen stellen en fotos maken.
Er staan foto''in van:Sifra,Nina,Iman,Petra,Berend,Jorrit,Jasper en Nancy.
En de helft van de klas dat in een hartje ligt.
Er staan heel veel tips in.
Hoe vraag je verkering??????
Wel doen:
Verkering vragen dat doe je zelf dat is wel zo stoer en sterk.
Niet doen:
Je kunt beter niet verkering vragen op het schoolplein.Gote kans dat je vrienden giechelen ,ijken en mee luisteren.
Wat schrijf je op de kaart??????
Wel doen:
Meisjes houden van lieve woordjes dus een beetje slijmen mag best.Vrgeet dus niet te vertellen waarom ze lief en mooi zijn.
Niet doen:
Maak het nooit uit via een valentijnskaart dat is niet zo aardig en een beetje zwak.
Sifra:
valentijnsdag vind ik super leuk je kunt dan aan iemand vertellen dat je hem of haar lief vindt!!!!
valentijnsdag is echt niet alleen voor verliefde stelletjes.
Je kunt ook best een brief of kaart naar andere lieve mensen sturen.
Naar je beste vriend(in) bijvoorbeeld.
Berend:
Valentijnsdag?soms is dat wel leuk maar ik vindt het wel irritant om een anonieme kaart te krijgen je.
wat heb je daar nou aan?
Dan kan je toch niks terug sturen?
Een paar hint geven is wel zo spannend.
Zoals:
Ik heb blauwe ogen of ik heb bruin haar.
Maar ik geef toe dat ik ook wel eens een anonieme kaart heb gestuurd.
Wij hebben een hele leuke valentijnsdag gehad.
Machteld en Nancy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten