woensdag 24 november 2010

Wonderwereld Ter Apel


Ik ben in de wonderwereld in Ter Apel geweest.
Met mijn vader en mijn oma,het was een beetje regenachtig.
Maar we hoefden maar heel even naar buiten.
Ik moest wel naar buiten gaan want ik had een speurtocht
waarmee je iets lekkers kon krijgen.
Ik vond het wel een beetje eng want er waren ook
dode dieren.Mijn vader wou een foto van mij maken met een
dood dier,en zo ging ik dus op de foto met een dode beer
en een aap.En toen we naar de insecten gingen was het ook
heel erg eng,ik weet niet hoe ze heten maar ze waren wel
heel eng.Er waren ook nog echte dieren zoals een aap,die heeft
mijn vader ook op de foto gezet,die foto was heel leuk.
Een aap is mijn lievelingsdier.Er was ook een hele grote
havik,het grootste roofdier van Europa.
Toen ik klaar was met de speurtocht,kreeg ik mijn verrassing.
Een lekker spekje,ik was er erg blij mee.

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten